Trust Horizon zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Trust Horizon zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

glamourboy 14-02-2015
Geschreven voor: Trust Horizon zwart

Ziet er leuk uit en is niet duur. Maar dan heb je de pluspunten wel gehad. De touch volumeregeling aan de zijkant is aardig bedacht, maar deze reageert veel te zenuwachtig. Is dus heel moeilijk op het gewenste volume in te stellen. Op zich zou ik met die volumeregeling kunnen leven, maar het belangrijkste, de geluidskwaliteit laat zwaar te wensen over. Het geluid op zich is zeker niet slecht, maar er zit constant een ontzettend irritante piep/ruis in, die duidelijker wordt naarmate het volume toeneemt. Tijdens rustige momenten is het echt niet om aan te horen. Dus teruggebracht naar de winkel (Media Markt) en netjes een andere gekregen, maar bij deze leek het nog erger. Ik heb de soundbar aangesloten op mijn led tv (waarvoor ik hem gekocht had) en op een laptop, maar de klachten zijn op beide apparaten hetzelfde. Uiteindelijk het hele zaakje weer teruggebracht en toen maar een 2.1 speakersetje van Logitech genomen, dezelfde prijs, maar véééél betere kwaliteit zonder bijgeluiden ! Conclusie: Als er kwalitatief iets beter spul van binnen gebruikt zou zijn, was het echt een goede aanbieding, maar in deze vorm is de soundbar -ondanks de redelijke prijs- het geld niet waard.